Visuel rebranding af studenterorganisation

CBS Students er studenterforeningen på Copenhagen Business School.
Ved at omforme studenterforeningens visuelle identitet fuldstændigt forandrede vi deres brand til et, der afspejlede deres værdier og uafhængighed.
Omfattende ændring af identitet
Vi skabte en ny og ungdommelig visuel stil for studenterforeningen med logo og omfattende designretningslinjer. Vi leverede en stor mængde materiale og skabeloner, herunder plakater, bannere, præsentationsslides og e-mail-signaturer, men vi gjorde det også nemt for dem at lave deres egne kreationer for at sikre langsigtet bæredygtighed. Vi lavede også en video til dem, så de kunne vise deres nyligt døbte brand frem.
En ny visuel identitet, der repræsenterer cbs students' som sin egen enhed
CBS Students er en cool studenterforening. De repræsenterer de studerende, overvåger alle studenterorganisationer, ejer og administrerer skolens cafeteria, café og merch samt organiserer adskillige arrangementer for de studerende i løbet af året. På trods af dette var deres visuelle brand ikke helt defineret og det afspejlede CBS's eget meget. Vi skulle få foreningen til at definere deres værdier og på baggrund af dem skabe en visuel identitet, der repræsenterede dem som deres egen enhed.



Total overhaling af selvrealisering
Før vi overhovedet tænkte i visuelle elementer, ville vi lave en workshop med CBS Students, hvor vi kunne finde ud af præcis, hvilke karakteristika de ønskede (og ikke ønskede) at blive associeret med. Med dette i baghovedet indledte vi et tæt samarbejde med studenterforeningen og udviklede gradvist en visuel stil og et logo, som de kunne identificere sig med og som de studerende kunne føle sig repræsenteret af.

