En ny måde at sælge din bil på

Twinner, et Berlin-baseret teknologifirma, har været på forkant med bilinnovation siden 2008. De er kendt for at have skabt verdens første 360° bilscanner, der som anvendes globalt af førende producenter som Mercedes, BMW, VW og Renault. I 2023 gik de ind i et helt nyt marked med deres teknologi, nemlig salg af biler mellem private. Kvalifik blev hyret til at udvikle en hjemmeside for den nye satsning i samarbejde med bureauet Bright, som var ansvarlig for Twinners marketing.
fra første møde til lancering
Lighthouse-score på desktop
Kulminationen på indsatsen blev en fuldt responsiv landingsside, der viser Twinners innovative tilgang. Med en brugerdefineret rullende videoanimationssektion, en interaktiv prisberegner og en røntgenscanner til biler, der sikrer en intuitiv og engagerende brugeroplevelse. Selv med disse avancerede funktioner scorer siden 98-100 i en Lighthouse-test på desktop og 89-100 på mobil, hvilket opfyldte de høje præstationskriterier, der blev sat ved projektets begyndelse.






Et innovativt nyt koncept, forklaret
Twinner er en helt ny måde at sælge sin bil på; scan for at sælge. Vi skulle kommunikere dette innovative nye koncept på en enkel og overbevisende måde på den nye hjemmeside. Siden skulle matche Twinner-brandets premiumkarakter, og vi havde kun to uger til at designe og bygge websitet.
Denne ambitiøse tidsplan krævede hurtig og effektiv udførelse samt tæt samarbejde.






Hjemmesidedesign med fuld fart
I lyset af denne ambitiøse deadline var målet at skabe en landingsside, der ikke bare opfyldte de grundlæggende krav, men udmærkede sig i design og funktionalitet. Fokus var på at skabe en side, der inkorporerede interaktive elementer, fængende billeder og video, alt imens den sikrede en ydeevne i topklasse. Hjemmesiden blev bygget i tæt samarbejde med Bright, det bureau, der er ansvarligt for Twinners markedsføring og branding.






